2014. október 5., vasárnap

ÉN KÖSZÖNÖM !!!! - TI MONDTÁTOK -ÉREZTÉTEK -ÉLTÉTEK ÉS ÉLITEK MEG



  • SOK ÉV ALATT SOK LEVÉL ÉRKEZIK AMIBEN TAPASZTALATAITOKAT , VISSZAIGAZOLÁSOKAT ÍRTOK LE... MI MINDENBEN TUDTAM SEGÍTENI ÉS A SEGÍTŐ TALIZMÁNJAIM ÁLTAL...ÉN KÖSZÖNÖM, HOGY MEGTEHETTEM ....MOST EGY KIS SZÖSSZENET-ESSZENCIA BELŐLE... EMLÉKBE ITT HAGYVA MAGAMNAK .... HOGY A NEHÉZ IDŐKBEN  RÁPILLANTVA TOVÁBB CSINÁLJAM NÉHA..NEHÉZ UTAM ..SZERETETTEL ! KÖSZÖNETTEL MINDENÉRT ....NEKTEK ÉS MINDENKINEK AKI A SOK ÉV ALATT BÁRMIVEL IS JELEZTE... HOGY HATALMAS DOLGOK FELE INDULT .... S LELKÉVEL KÉZENFOGVA... SAJÁT ÚTJÁT JÁRJA VÉGRE !
  • Meleron <3
  • Serenity Prism Akkor most kivételes esetek egyike, leírom: HA NEM TALÁLTAM VOLNA RÁD, NEM LENNE MOST UTAM, AMIT JÁROK!!!! ......
    12 órája · Tetszik · 8
  • Serenity Prism  És KÖSZÖNÖK MINDENT!!!!!!!
    12 órája · Tetszik · 5
  • Serenity Prism (és nem azért írtam le, hogy játsszak...!)... de ezt TE tudod....
    12 órája · Tetszik · 5
  • Anikó Kosztyu Az újjászületésem köszönhetem Neked, a kulcsaid által....  És nem a játék miatt, hanem azért mert ez a tény... és valóság!!!! Nincs rá szó, hogy eléggé megköszönjem! 
    12 órája · Tetszik · 11
  • Debnár Éva Amikor egyszer azt kérdezted ,hogy mit szeretnénk elérni...és én azt válaszoltam,hogy éjszaka sétálni a karnaki templomban...lehetetlennek,elérhetetlennek tűnt.De ahogy leírtam,elkezdtem hinni abban,hogy sikerülhet.Három hét múlva,amikor OTT sétáltam,eszembe jutottál..megkönnyeztem,...hogy segítettél hinni az álmomban.Köszönöm!
    12 órája · Tetszik · 9
  • Kecskeméti Krisztina Lélekmasszázs Terapeuta Sokszor kellenek a kemény szavak,  hogy észbe kapjunk és az útbaigazítások, mi miért történik velünk. Köszönet érte. 
  • Judit Dianna Tősér Cseppet sem "véletlenül" találtunk egymásra....amikor a posztjaidat olvasom, magamra ismerek többen, sőt az éppen aktuális élethelyzeteimre...A legnagyobb segítség akkor volt, amikor éppen nézegettem a tükörben a kis "hurkáimat", Te meg pont leírtad a dolgok "miért"-jét.. ..és hogy Te is a gömbölyű korszakodat éled! :)Talált!...mint ahogyan a napi "tanácsok" zöme is! ..és én őszintén bevallom, szeretek játszani és nyerni is! 
    12 órája · Tetszik · 5
  • Vitkó Anikó Visszajelzést kapok rendszeresen a megosztott gondolatokból, hogy a testi érzeteim nem őszi fáradtság jelei.  Köszönöm.
    12 órája · Tetszik · 4
  • Melinda Szabó Kedves Meleron...nélküled néha azt érezném ,hogy kész... megzavarodtam ...mert nehéz elviselni még Önmagunkat is..nemhogy másokat ...,ezzel a hiper lelki szellemi érzékenységgel...no de kinyitom a gépem és általában meg is jön mindenre a válasz az írásaidban...a lelked megszólít sőt néha fejbevág!...mindenképpen segít kiigazodni a nagy káoszban.....
    12 órája · Tetszik · 5
  • Hegyes Bernadett Amadora AZ VAGYOK AKINEK SZULETTEM ES LENNEM KELL!EROVEL,FEGYVERREL FELVERTEZVE!
    KOSZONOM!
    12 órája · Tetszik · 6
  • Erzsébet Magyar Ha valamin elakadtam,az íràsaid,utmutatásaid mindig segítettek,segítenek.
    12 órája · Tetszik · 4
  • Jonahriel A Béke Először is pont mikor leírtam, hogy nem a játék kedvéért írok hozzászólást, megjelentek Serenty Prism utolsó sorai. Szóval, nem ismételni szeretnélek Kedves Serenity Prism. Amikor rád találtam, Kedves Meleron Entitas, pont romokban hevertem. A nagy kupac alatt. Aztán megértettem önmagamat. Azt, hogy mindig lesznek harcaim, hogy mindkét oldal igényt tart rám, s a döntés rajtam áll, kit szolgálok az erőimmel - megtörhetetlenül. A szolgálat itt a nemes értelemben vett kifejezés. Hogy egyáltalán újra akarjak harcolni, megértve, hogy harc nélkül nincs béke, csak megalkuvás. Hogy tudjam, gyógyítani akarok. Vezetni az embereket önmaguk felé, de nem megváltoztatva őket. Egyáltalán az, hogy én én akarok lenni - mert másképpen belepusztulok. És köszönöm Neked, minden "fényezés nélkül" , mert nélküled nem ment volna. 
    12 órája · Tetszik · 11
  • Judit Blaskó A lélekfelismeréseim helyén kezelésében kaptam tőled iránymutatást, hatalmas segítséget! Többek közt.  Hálás vagyok neked ezért és mindenért! 
    12 órája · Tetszik · 4
  • Márta Bodahelyi Hinni és tenni ! Merni és nyerni! 
    12 órája · Tetszik · 4
  • Snelenperger Aniko Mostmar tudom mi miert tortenik velem es a legjobbkor talaltam rad.
    12 órája · Tetszik · 4
  • Takács-Bánfay Mónika Iránymutatást, megerősítést kaptam Tőled, sok felismerést, ami igen jó vezetést ad utamon, és meglepődéseket is, hogy "aztaaa ez így és így működik? ..." Köszönöm!! 
    11 órája · Tetszik · 4
  • Beatrix Madarász Elkezdtem hinni magamban 
    11 órája · Tetszik · 5
  • Attila Mihály régen mindig azon gondolkodtam,milyen jó lett volna annak idején Jézus tanítványa lenni.és ha ma itt élne köztünk,vajon hol bukkanna fel?aztán rájöttem,hogy itt a neten..hol másutt?!amit Neked köszönhetek,az az,hogy rájöttem Isten vagyok.teremtő lélek!!aki mindennél erősebb.
    11 órája · Tetszik · 6
  • Penelope Penelope Felsorolni nincs elég karakter itt a facebookon így csak talán a legfontosabbakat írom le, ami esetleg másnak is ugyan így segíthet . 1,Nagyon sok ajtót nyitó KULCS: FÉLSZ VAGY ÉLSZ!!! ez által megerősödtem, legyőztem magamban a félelmet, felszámoltam a démonjaimat, negatív elementáljaimat, nem vagyok rest kardot ragadni és VÉDELMEZNI magam és akit és amit kell!!! 2,Te Segítőd (erőd) által LERAKTAM A CIGARETTÁT 23 év után!!! 3,Soha nem indultam senki felé, hogy nyitogasson, de éreztem Lelkem bontogatna... CSAK TE!!! TE VAGY AZ EGYETLEN aki arra ösztönöz mindenkit, hogy SAJÁT MAGA FEDEZZE FEL SAJÁT MAGÁT, GYÖNYÖRŰ LELKÉT! 4,majd ötévnyi szenvedésem egy ELENGEDÉS megtörtént!!! soha senki nem tudta a kulcsot csak Te adtad a kezembe: NEM ELENGEDNI KELL HANEM ELFOGADNI!!! Megértettem történetemet írásaid, zenéid által, aztán mikor kellet megérkezett a polcra pakoláshoz a kulcs is, elfogadtam és azóta fájdalom nélkül szeretettel gondolok a múltamra. HÁLÁSAN KÖSZÖNÖM MINDAZT AMIT ÉRTEM ÉS ÉRTÜNK TESZEL!!! !
  • Virag Laszlo Horvath A paranoiam erösödött meg, mar nem csak fizikai szinten, hanem éteri szinten is odafigyelek, és észreveszem, ha bantanak.... de még mindig nem fogom fel miért?! Majd lejön az is. Kösz mindent!
    11 órája · Tetszik · 1
  • Glória Őrző elsőre a szorongásaim enyhültek, lassan nyíltak meg a magam erői, gyógyerő, harcos erő, apránként megtapasztaltam másik univerzum lényeim, élményeit, felkészítettél a támadásokra, rávezettél a magam útjára, ki és mi vagyok... megtanultam a lelki kommunikációt magammal, megélt életek, tudás, dimenziók élete, a mindenség erejét megismertem. Köszönet a Mindenért!!!!
  • Mirabella Lacrima Közelebb kerültem önmagamhoz... önbizalom 
  • Irma Szakácsné Koncz Neked köszönhetem az önbecsülésemet, vissza adtad a régen elveszett önbizalmamat. Már úgy érzem, hogy Én is vagyok Valaki. Köszönöm! 
    11 órája · Tetszik · 5
  • Sarolta Schimanovszky Nagyon sok szeretetet kaptam és örömöt és elfogadást. . és a segítőimet. Nagyon hálás vagyok érte!  .
    11 órája · Tetszik · 4
  • Vanyóné Tóth Edit Először azt, hogy a családomon kívül másnak is kellek. Csak nem "úgy". És hogy mit csináljak ellenük. Ha tudnád, milyen klassz dolgokat művel a lelkem! Megtanítottál arra, hogy védekeznem kell ellenük. És hogy nem az orvoshoz kell rohangálni a sok nyavalya miatt. Tudod, ez TÉNYLEG használ. Működik!!! Én is nagyon köszönöm, hogy elmondod, amit tudunk kell, hogy VAGY nekünk!!!
    11 órája · Tetszik · 8
  • Meleron Entitas Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh de csodálatosak vagytok...atyaéégggg köszönöm, hogy láttatjátok .... azt a csodát amit felfedeztetek MAGATOKBÓL ..  !!!!!!
    10 órája · Tetszik · 14
  • Pàrduc Fekete Sokszor voltal Jel...  akit az Égiek küldtek!  
    Ebbe minden ott van! 
    Ölelésem!
    10 órája · Tetszik · 2
  • Szajkó Angelika Sarolta nélküled kevesebbek volnánk!!! 
    10 órája · Tetszik · 3
  • Szabó Tímea Violetta Kedves Meleron ! Amióta Rád találtam úgy érzem sok minden megváltozott bennem , sokmindent máskép látok és könnyebben birkózok meg a nehézségekkel . Nőtt az önbizalmam és elfogadom magam olyannak , amilyen vagyok . Sokszor érzem azt , mintha nekem szólnának az írásaid , gondolom ezzel nem vagyok egyedül . Jobban átlátom a dolgokat , érzem , hogy feladatom van ebben a világban ! Köszönök mindent !  
    10 órája · Tetszik · 6
  • Serenity Prism Ezt teszed azokkal, akik hisznek benned!!.... És persze Magukban!!!! KIHOZOD BELŐLÜNK ÖNMAGUNKAT!.... 
    10 órája · Tetszik · 8
  • Éva Dorottya Kánai ÉN NEM TUDOK NAGY SZAVAKAT TUDOD MIT KAPTAM EGY IGAZ BARÁTOT A VILÁGOK KÖZÖTT AKI NEM NÉZ HÜLYÉNEK ÉS EZ NAGYON MEGERŐSÍTETT ENGEM MAGAM IS ALIG HISZEM VÉGRE MINDEN ÚGY MÜKÖDIK MINT RÉG  UGYE FURCSA MERT ÉN ELŐTTE MÁR FELADTAM DE MOST ÚJRA ÉLEK ITT A FÖLDÖN SOKSZOR MERÍTEK NÁLAD ERŐT KÖSZÖNÖM 
    10 órája · Tetszik · 7
  • Ragyogó Amarena DRÁGA MELERON!  TAVALY FEBRUÁR ÓTA VAGY ÉLETEM RÉSZE! NEM ÚJDONSÁG MÁR AZ A TÉNY,HOGY ELKÉPESZTŐ FORDULATOK SOKASÁGA INDULT EL!  A LELKEM,... ÉS CSODÁS LÉNYED ÁLTAL KÉSZÜLT GYÖNYÖRŰ SEGÍTŐK,....A SOK SOK KULCS,...A HELYRE BILLENTÉSEK,...MIKOR NEM HITTEM ELÉGGÉ MAGAMBAN.... A GYÖNYÖRŰ MISZTIKUS NEVEM,...AMIT A LELKEMTŐL KAPVA NEKED HÁLA MEG ERŐSÍTETTÉL,...MERT ALIG HITTEM EL AKKOR AZT A CSODÁT,...OTT AKKOR,...MÚLT NYÁRON!  EZ A GYÖNYÖRŰ NÉV,...RAGYOGÓ AMARENA,...VALAMI CSODÁLATOS MÓDON EL KEZDETT DOLGOZNI,...BE TELJESÍTVE ÖNNÖN ELKÉPESZTŐ EREJÉT,...OLYAN ÉLMÉNYEKET,... TANÍTÁSOKAT HOZVA AMIKRŐL MÉG ÁLMODNI SEM MERTEM VOLNA RÉGEBBEN!  NINCS RÁ FÖLDI SZÓ,...HOGY MENNYIRE HÁLÁS VAGYOK NEKED,...A LÉTEDÉRT,...A TÖRŐDÉSÉRT,...A SZERETETÉRT!   KÖSZÖNÖM,....HOGY VAGY,... NEKÜNK,...VELÜNK,...ÉRTÜNK!    
    9 órája · Szerkesztve · Tetszik · 5
  • 9 órája · Tetszik · 1
  • Béres Zoltán Drága Lélek! A lehető legjobb időben ismertelek fel. Az, hogy "teremtéstörténtető" röviden-tömören fedi a valóságot. Végtelenül hálás vagyok mindenért, amit kapok nap, mint nap. M-nit 
    9 órája · Tetszik · 3
  • Győrfi Krisztina Önmagam,az utam...tehát mindent.KÖSZÖNÖM 
    8 órája · Tetszik · 3
  • Merit Beáta Becsy MELERON az én véleményemet hamar elolvasod !!! Rengeteg EMLÉKEZÉST és EMLÉKEZÉST és EMLÉKEZÉST , jjja és hozzá sok-sok AH-HA érzést , és ez pont NEKEM kellet
    8 órája · Tetszik · 2
  • Szeretettel Ethana Meleron azt a hatalmas utat, amit az elsô levelünktôl mostanáig ahogy Faragó Miklósnéból ETHANA..... lettem, hogy van csodálatos erôkkel létezô lelkem, Életem lett. Rengeteg kulcsot kaptam és a 3 kisangyalkám mellé Elizabetet
    Ôt sem hallottam volna meg, ha nem tudom mire kell figyelnem. Megtanultam teremteni. Az utamat. Köszönöm a bontakozást  hogy megélhetem. Csoda. Szeretlek. Végtelenül szeretlek.
    7 órája · Tetszik · 2
  • Pálné Pokorni Köszönöm a sok inspirációt a most pillanatának megéléséhez. 
    5 órája · Tetszik · 1
    • Zsuzsanna Pohl El tudom engedni a félelmeimet,köszönöm
    • Nóra Czárán sikerült megértenem,hogy a nővérem már el akart menni...és ezt Neked köszönhetem!
    • Szilvia Száraz Erőt kaptam, hogy fel merjem vállalni a döntésemet, és merjem vállalni a harcot, ha csak így lehetséges az új életet megteremteni.
    • Julianna Rácz Zoltánné Kedves Meleron! Nagyon örülök, hogy részese lettél az életemnek, azóta kezdem más szemmel látni a világot. Észre vettem, hogy sokkal nyugodtabb, türelmesebb, megértőbb lettem másokhoz. Az önbizalmam is megerősödött, el tudom fogadni magamat olyannak amilyen vagyok. Rengeteg kulcsot kaptam tőled, de remélem hamarosan eljön azaz idő is, hogy feltudjam venni segítőimmel, védelmezőimmel a kapcsolatot, szeretném megélni azt a csodálatos érzést, amelyet már másoknak sikerült elérniük. Köszönöm a sok-sok képet, írást melyet megosztottál velem, velünk. Hálás vagyok a sorsnak azért, hogy rád találtam, vagy nekem, nekünk, értünk itt a Földi életünkben!!! Végtelen szeretettel !!!  
    • Kati Szabó Drága Meleron! Hálás vagyok a sorsnak, hogy rád találtam, már évekkel ezelőtt. Általad tanultam meg, legfőképp bátornak lenni és küzdeni! Menni és merni, lépni és küzdeni.......... Menni önmagamért. A bennem rejlő ÉN-ért és nem meghunyászkodni senki előtt, még akkor sem, ha épp a családom tagjairól is van szó. Köszönöm!  Szeretettel ölellek! 
    • Erzsébet Mudra Kedves Meleron! Mióta Rád találtam, megértem a kapott jeleket a sorstól.Sokkal erősebb lettem azáltal, hogy nem hagyom magam kihasználni, már majdnem mártírként éltem, rádöbbentem, hogy Én is vagyok,magamra is figyelnem kell. Nem csak másokkal kell jót tenni, én is érző lény vagyok.
    • Meleron Entitas

1 megjegyzés: